Gå til innhold

Hva bare MÅ du alltid ha i kjøleskapet;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha rømme,matfløte,ekstra lettmelk,bramhults ferskpressa juice,pepsi max,curry pasta og ketshup.Gulost,brunost,løvtynn pepperskinke,druer og mango og div grønnsaker som isbergsalat,cherrytomater,reddiker,agurk og fersk chile oxo egg da selvfølgelig,og ja jeg er ett matvrak og det er resten av familien oxo;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettmelk, is-te, soft flora, leverpostei og majones. :)

Skrevet

Paprika, agurk, salat av noe slag, cherrytomater, HVITLØK, kalkunpålegg, leverpostei, philadelpia og eplejuice :)

Dette MÅ jeg bare ha, ellers er det mye som havner på vil ha listen..

Skrevet

sjokolade,pepsi max,egg,leverpostei,hvitost,agurk,melk,vita lett:)

Skrevet

Hmmm, kjem berre på vatn eg. Må jo ha noko spisanes inni der, men har ikkje noko som eg må ha kvar dag.

Skrevet

cola og bremykt er vel det enste jeg virklig altid har

men sønnen min sin liste er

ost, ost, ost, melk og sa jeg ost?

Skrevet

COLA:-)

Skrevet

Cola zero, hvitost, leverpostei, melk, agurk, tomat, eplenektar, premium juice, vita hjertego smør.

Skrevet

Ja, og så egg og bananer.

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

MÅ ha matfløte, rømme, melk, brelett, ketsjup, egg, ost, babymat (hehe), skinke, vossafår, dressing.

Skrevet

Vi må ha melk, pepsi max, leverpostei, hvitost, smøreost, hapå, ketshup, smør, div til salat, youghurt, tror det var det vi måtte ha hatt ihvertfall.... men er da alltids litt mer der:)

Skrevet

Nå om dagen er det vannmelon og kiwi! MÅ ha det.

Skrevet

melk, melonyoghurt, grønne olivner, blåmuggost, spekeskinke, eple og appelsinjuice, aprikos og bringebærsyltetøy, bitter appelsinmarmelade, insulin, og masse frukt og grønnsaker - ihvertfall knaskerøtter som jeg har dilla på om dagen!

Skrevet

Skummet melk

Cola

Ketchup

Gulost

Youghurt

Egg

Majones

Hvitløk

Rødløk

Fetaost

Øl

Kaviar

Poteter

Røyk

Skrevet

Tomatene og agurkene bør du ta ut av kjøleskapet. De skal ikke ha det så kaldt. Selv om de holder seg så ødelegges smaken.

Skrevet

Egg

Melk

Ost

Noe kjøttplegg

Soft light

Røyk

Alt annet prøver jeg å variere..

Skrevet

Du har vel ikke bannanene i kjøleskapet? Blir de ikke svarte i skallet ganske fort da?

Skrevet

Smør og saft.

Skrevet

Må ha gulost og pepsi max

Skrevet

Cola til meg ok ketchup til mann og barn.

Ellers er vi fleksible til innhold:-)

Skrevet

Soft light og melk, ellers kan alt av pålegg variere... andre ting er jeg ikke avhengig av i det daglige. Men jeg kan bli ganske irritert om det ikke er cola der når jeg har lyst på det!!!

Skrevet

Skjønner ikke helt der der med at tomat og agurk ikke bør være i kjøleskapet, de smaker jo ikke noe godt jo. En ting er jo tomatene, men prøvde meg engang med agurk på disken og det smakte jo ikke agurk....

Ellers må jeg altid ha smør, diverse pålegg (alt etter humør) vann, vann med malt til mme og juice av eple eller appelsin.

Skrevet

Det vi alltid har er: melk, gulost og bringebærsyltetøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...