♥tre små hjerter♥ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg må ha rømme,matfløte,ekstra lettmelk,bramhults ferskpressa juice,pepsi max,curry pasta og ketshup.Gulost,brunost,løvtynn pepperskinke,druer og mango og div grønnsaker som isbergsalat,cherrytomater,reddiker,agurk og fersk chile oxo egg da selvfølgelig,og ja jeg er ett matvrak og det er resten av familien oxo;)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Lettmelk, is-te, soft flora, leverpostei og majones.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Paprika, agurk, salat av noe slag, cherrytomater, HVITLØK, kalkunpålegg, leverpostei, philadelpia og eplejuice Dette MÅ jeg bare ha, ellers er det mye som havner på vil ha listen..
fox`y Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 sjokolade,pepsi max,egg,leverpostei,hvitost,agurk,melk,vita lett:)
hit og dit Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hmmm, kjem berre på vatn eg. Må jo ha noko spisanes inni der, men har ikkje noko som eg må ha kvar dag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 cola og bremykt er vel det enste jeg virklig altid har men sønnen min sin liste er ost, ost, ost, melk og sa jeg ost?
Monajenten Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Cola zero, hvitost, leverpostei, melk, agurk, tomat, eplenektar, premium juice, vita hjertego smør.
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 MÅ ha matfløte, rømme, melk, brelett, ketsjup, egg, ost, babymat (hehe), skinke, vossafår, dressing.
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Vi må ha melk, pepsi max, leverpostei, hvitost, smøreost, hapå, ketshup, smør, div til salat, youghurt, tror det var det vi måtte ha hatt ihvertfall.... men er da alltids litt mer der:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Nå om dagen er det vannmelon og kiwi! MÅ ha det.
Himmel og hav Skrevet 6. juni 2008 #13 Skrevet 6. juni 2008 melk, melonyoghurt, grønne olivner, blåmuggost, spekeskinke, eple og appelsinjuice, aprikos og bringebærsyltetøy, bitter appelsinmarmelade, insulin, og masse frukt og grønnsaker - ihvertfall knaskerøtter som jeg har dilla på om dagen!
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 6. juni 2008 #14 Skrevet 6. juni 2008 Skummet melk Cola Ketchup Gulost Youghurt Egg Majones Hvitløk Rødløk Fetaost Øl Kaviar Poteter Røyk
___ Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 Tomatene og agurkene bør du ta ut av kjøleskapet. De skal ikke ha det så kaldt. Selv om de holder seg så ødelegges smaken.
Kaffemocca Skrevet 6. juni 2008 #16 Skrevet 6. juni 2008 Egg Melk Ost Noe kjøttplegg Soft light Røyk Alt annet prøver jeg å variere..
___ Skrevet 6. juni 2008 #17 Skrevet 6. juni 2008 Du har vel ikke bannanene i kjøleskapet? Blir de ikke svarte i skallet ganske fort da?
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 #20 Skrevet 6. juni 2008 Cola til meg ok ketchup til mann og barn. Ellers er vi fleksible til innhold:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. juni 2008 #21 Skrevet 6. juni 2008 Soft light og melk, ellers kan alt av pålegg variere... andre ting er jeg ikke avhengig av i det daglige. Men jeg kan bli ganske irritert om det ikke er cola der når jeg har lyst på det!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. juni 2008 #22 Skrevet 6. juni 2008 Skjønner ikke helt der der med at tomat og agurk ikke bør være i kjøleskapet, de smaker jo ikke noe godt jo. En ting er jo tomatene, men prøvde meg engang med agurk på disken og det smakte jo ikke agurk.... Ellers må jeg altid ha smør, diverse pålegg (alt etter humør) vann, vann med malt til mme og juice av eple eller appelsin.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. juni 2008 #23 Skrevet 6. juni 2008 Det vi alltid har er: melk, gulost og bringebærsyltetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå