vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 har holdt på å lagt tuppa i senga nå i tre kvelder hatt ett lite lys på til og begynne med åsså gå inn å slå det av...har ikke hatt nå mye rutiner på dette før ...men utrolig nok har hun lagt seg til med en gang og sovnet...sov tra 23 i går kveld til kl 06 i morrest er ikke det deili...tuppa er 2 å halv mnd...
Bianca83 Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja enig :-) Håper dette fortsetter. min jente er også ca 2,5 mnd og hun sov i natt fra kl.ti til halv seks. utrolig deilig, og den lengste natta vi har hatt noen gang. Jeg krysser fingrene for at det fortsetter. Har i noen uker sovet en 5 timer av gangen om natta, men altså første gang med så lenge her også :-)
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Hei:) Gutten min som blir 7 uker til lørdag har oxo holdt på med dette i to netter nå.Blitt kjemperedd jeg da jeg våkna og så på klokka.Rett oppi bagen for og se han pusta før jeg sank sammen av lettelse.Og er jo skikkelig deilig da og fått sovi så lenge innimellom;) Ene natta fra kl 21 til 06.00 og andre natta fra kl 24 til 06 ca.Vet jo at det kan være forbigående men alikevel så lurer jeg så fælt på en ting og det er burde jeg pumpe meg en gang i løpet av natta?Mener og ha lest ar hvis man ikke ammer om natta kan produksjon gå ned:/ Men blir jo oxo litt vanskelig da og da jeg ikke vet om han sover så mange timer.Hva gjør dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå