Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg og sambo skal starte prøvingen i september, for da har jeg ingen flere p-piller:-) Noen andre som skal starte prøvingen da? Hvorfor vil dere starte prøvingen i akuratt september? Nyskjerrig jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 ja,vi skal planlegge nr 3 i september ,og det er jeg spent på. Har jo 2 barn fra før så da blir det nr.3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 vi og skal prøve rundt september. Da blir eg ferdig med skolen først! d er i hvertfall planen, får se hva som skjer.. slutta på pillen i fjor sommer. kan ta tid før syklusen blir regelmessig ette p-pille slutt, min e ikke "normal" ennå.. håper på 09 baby!! =)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Vi skal au starte i september, fordi vi skal til usa i februar og har ikke lyst å være 7 8 mnd på vei da, så må pent vente.. Burde vel strengt talt ventet lengere men nå orker jeg ikke mere Nå er sambo kjempe klar au så da er det jo bare gøy:) Fikk et tips fra en annen eher inne hvis en vil bli gal i huet av å telle ned var det bare å gå inn på timeanddate.com -tone85-
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 eller litt lettere med denne: http://www.timeanddate.com/counters/customcount.html Så nå teller jeg ned til eggløsning i september -Tone85-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå