Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Vi ble sammen for 3 år siden, i fjor sommer fikk vi en liten jente som var super planlagt og i februar fridde han til meg og nå for 2 uker siden fant jeg ut at han har vært utro så lenge han har vært sammen med meg, med X'en... At jeg kan være så blind?? Herreguud...Har lyst og klippe av ham kuken og putte den i kjeften hans..Skal ikke gå ann, det var han som vill ha barn, det var han som fridde og i tilleg til det hadde vi akkuratt kjøpt oss leilighet som står ferdig om et halvt år...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 For en drittsekk, kan du ikke kapp den av, skjær den i småbiter, stek den i stekepannen og true han til å spise det. nei, uff synes skikkelig synd på deg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 uff stakkars deg En som vil ha i både pose og sekk dette da Hva gjør du nå da?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 vet ikke hva jeg skal si. det må være forferdelig vondt å bli så lurt. Føler med deg.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Å. kjære deg.. Jeg føler så med deg. Vet ikke hva jeg skal si. Fy faen så jævlig. Møkkamann!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Huff, dette var skikkelig kjipt.. :/ Kan ikke engang tenke meg hvor sveket du må føle deg... For en drittsekk! Stor trøsteklem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Hi her. Bor hos mamma så lenge... Vi må få solgt leiligheten videre, jeg greier ikke lånet å den alene, ikke han heller. Og det er ikke aktuelt og bli sammen med den drittsekken igjen..Angående lillejenta så har han sett henne, men all kontakt går gjennom mammaen min..Orker ikke trynet på han..Har bare lyst og nekte han ALL kontakt med lillejenta..Men kan seff ikke gjøre det..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Hva var unnskyldninga hannes forresten? Har han sagt noe om hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan fant du det ut? Føler virkelig med deg. Trøsteklem.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Hi her...Nei, han kom igjen fra fylla og knalla med en gang, jeg satt våken for jeg ikke fikk sove. Plutselig kom der inn en melding fra X'en hans..Jeg ble sefølgelig nyskjerrig på hva som kunne stå der, siden det var ifra x'en og jeg trodde ikke dem hadde noe kontakt. Så da åpnet jeg meldingen og der sto det hva hun kunne tenke seg og gjøre med han og hun savnet han og det var den beste sexen hun hade hatt osv.. Han våknet av han fikk seg en på tryne, og jeg har ALDRI slått noen i hele mitt liv...Sa han kunne dra seg til helvette og så kasta jeg han ut, sa til han at han kunne komme og forklare seg dagen etterpå når han ble edru... Dagen etterpå innrømmet han ALT..Dem hadde hatt ett forhold hele tiden.. Hvordan kunne jeg være så NAIV??? Hver enste gang jeg har vært ute har X'en vært der..Og det var flere ganger han ville jeg skulle dra hjem til mamma for han skulle ha guttekveld, men neida.. Da var det X'en som kom... Jeg er så forbanna..Helvettes drittsekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå