Silje *trebarnsmamma* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har skrevet studiesteder og tidligere arbeidsgivere, og mine 2 permisjoner. Men 1 mnd var jeg arbeidsledig, og 1 mnd før permisjonen startet var jeg sykmeldt... Skal jeg ta med det? Herregud, det er så lenge siden jeg har søkt på jobber at jeg husker ikke hvordan dette gjøres lengre ;-)
hit og dit Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Nei du trenger ikkje ta med det. Det viktigste er at du har med det som er relevant erfaring. Arbeidsledighet er sjelden relevant for noko arbeid ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 At du var sykemeldt syns jeg ikke du skal gjøre noe poeng ut av. At du var ledig synes vel på mellomrommet mellom jobbene?
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det var det jeg tenkte, men så ble jeg sånn i tvil... Hvis de lurer på disse mellomrommene, så får de heller spørre da Takk for hjelpa
meg & to små vampyrer Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har mange måneders ledighet på mitt cv. Men hva skal man gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå