Gå til innhold

Spørreundersøkelse hos kranglerne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde anniene få tilgang til forumet igjen?

Jeg mener ja. Mang en diskusjon har blitt peppet opp av diverse annier. Det har vært mye pes også, men alt i alt så synes jeg at anonymknappen kan få komme tilbake igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er best vi venter med det til vi har fått en ny moderator som gidder å stikke innom en gang iblant ihvertfall...

Skrevet

hehe du er fortsatt ikke blitt bestevenn med moderator skjønner jeg....

Skrevet

Ikke akkurat... Hehe... Tror det er 2 uker siden hun har vært innom. Gidder ikke ha anonyme her som kan si akkurat hva de vil før det blir bedre.

Skrevet

Nå kan man vel si strengt tatt akkurat hva man vil med nick også, men jeg savner uansett anniene. Synes forumet har blitt tamt etter at knappen ble fjernet, og det er alt for mye kyss, kos og klem her inne...

Skrevet

Nei syns det er godt å ha anniene på et sted. Synes derimot det er trist at anniene er så fege at de ikke kan krangle med nikk.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Feigfaanforum har tydeligvis sin misjon, siden de da anonymt kan spørre hva klokka er. De som vil være jævlige gjør det jo der uansett.

Skrevet

Jeg støtter heller et forslag om at alle får seg en ny profil og hoster opp alt de ønsker av grums og kloakk med ny identitet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...