Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Må ha meg nye pensko til en begivenhet i helgen, var og prøvde flere typer i dag, men de som passet best og var best og ha på seg kostet 900 kroner og det synes jeg er dyrt! Kjøpte et par til 399, men de er jo grusomme og ha på seg og jeg har "spasmer" av og gå i dem. Hun i butikken sa jeg kunne gå i våte strømper med dem i ettermiddag/kveld, men jeg får vondt av dette. Synes dere jeg skal ta med råd til de som kostet 900 kroner selv om det er pensko som blir brukt en sjelden gang? Vil jo ikke ende opp med vonde føtter i flere måneder fremover! Og, ja jeg har utrolig vanskelige føtter og finne sko til!
LegallyBlond Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hadde jeg hatt pengene hadde jeg gått for de til 900 kr ja. Selv om du bruker de sjelden er det sikkert flere anledninger du kan bruke dem i, og (nesten) ingenting kan ødelegge en kveld mer enn vonde sko... Blir jo ødelagt hele dagen etterpå også. Nei kjøpt de til 900 kr =)
pandabjørn Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 ja det synes jeg du skal ta deg råd til sko er viktig at de er gode på bena, hvis ikk får man gnagsår osv jeg har kjøpt 2 par sko et i gull og et i sølv de kom på rundt 1700,- måtte ha et ekstra par i tilfelle de gullskoa blir vonde til bryllupet vårt ps du er ikke alene om å ha vanskelige føtter det har både min mamma og jeg også!! hvis skoen gnager deg så kjøper du deg sånn spray du får kjøpt i skobutikken, du tar på deg skoene og sprayer der den trykker og vips så skal det ikke gjøre så vondt etter 3min gåing...jeg har prøvd det i dag og det funker kjempe fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå