BambiPåIsen Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 håper du svarer på det forrige innlegget om Aylar :-))) lyst å fortelle litt om deg selv siden du bor her i nærheten jeg bor? kanskje vi kunne byttet msn adresse? har du barn og hvor gammel er du? Jeg har to jeter og er selv 32
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Svarte på forrige innlegget ditt men kan skrive det her også send meg personlig melding med msn adr di så kan vi snakkes der
BambiPåIsen Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 hvordan skriver jeg personlig melding? har ikke lyst å skrive mailadresse mi her hvis du skjønner
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Du klikker deg inn på nicket mitt og sender meg melding derfra:)
BambiPåIsen Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 da tror jeg at jeg har sendt deg en melding. Lurer på hvordan jeg får beskjed om jeg har fått svar. hmm...
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 hehe har svart deg nå om det skal vises på forsiden på " Din Egen Side".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå