Cybele Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hei jenter med bolle i ovnen;) Dere som benyttet dere av en anldri så liten spådom eller to inne på spå/horoskop, ble dere gravide etter hva spådommen fortalte, eller var det helt på trynet? Gøy å se om det finnes en aldri så liten "statistikk" på om ialefall noen klaffet med spådom!
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hei.. Jeg ble spådd av to stykker der.. Dette var vel like før jul, og like etter.. Begge spådde at jeg skulle bli gravid sånn på senvåren/ tidlig sommer... Og den tredje satt i beg. april.. Så stemte ikke helt men ikke så fullgærent heller.. Spådd at det skulle bli gutt, men det vet jeg jo ikke enda.. Har vært skikkelig kvalm siste uka så tyder på jente... Har to gutter fra før som jeg ikke var kvalm med.. Blir uansett spennende.. Tror ikke man skal stole på disse spådamene.. Men er jo litt moro.. Var forresten hos en håndspålegger pga magen og spurte ho om ho mente vi kunne få flere.. (prøvd i over et år med 3) Om et par mnd så tenker jeg det blir noe, sa ho.. Og det stemte.... mer mellom himmel og jord enn vi aner... men alle er vel kanskje ikke å stole på...
Mamma for 3<3 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 først spådde de i januar at jeg skulle bli gravid i feb-mars. noe jeg ikke ble. så forrige uke var det ei som spådde meg gravid først i oktober 2009. Men jeg er 4 uker på vei i dag så ho to feil. heldigvis. trur nok det bare er underholdning.
Giinaღ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Stratosen tippet riktig mnd på meg. Både Stratosen og Kimby har spådd gutt, så det blir spennende å se om det går bra. Sist gang jeg var gravid ble jeg spådd av noen andre at jeg skulle få jente og at alt skulle gå bra. Den gangen mistet jeg i MA, så tror man bør ta det med en klype salt, ja. MEN litt gøy er det jo
isi* med liten januar spire!! Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Stratosen hadde rett her også. Hun fortalte meg fkatisk litt om meg og sambo min også som var helt rett uten at hun kunne vite noe om oss. De andre jeg har blitt spådd av har sagt april/mai. Å hadde el rundt slutten av april. Alle har sagt jente. Hihi tror det er mest for underholdning men er litt spennende når det treffer også....
Prinsemamma:-) Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ble spådd av Aurora, Mamalari og Barn igjen og alle tre spådde jeg skulle bli gravid den måneden jeg ble det. Skikkelig artig )
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Hei Jeg ble spådd av flere forskjellige, både her og på dib, og sånn io det store og hele hadde de rett hele gjengen! Jeg ble spådd å bli gravid fryktelig snart, og spådd senest april - da fikk jeg positiv test på bursdagen min, så det stemte Jeg ble også spådd ett stort 2009, kanskje blir det nyttårsbaby, terminen er 5.1.2009, så da er det håp for det Men, det kan jo være flaks - eller ren gjetting! Gøy likevel
AO3 Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Ble spådd av to stykker... En traff akkurat, den andre bommet med bare en måned. Ikke så verst, synes jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå