Gå til innhold

På mandag reiser samboer..han blir borte en hel måned!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Skikkelig uvant...han reiste mye før med jobben, men sluttet p.g.a av oss..men 1-2 ganger i året kommer det jobbing i utlandet..nå skal han jobbe i Korea i en hel måned...laaaaaangt vekke fra meg og snuppi!!:-(

Gruer meg..er så vant med hjelp både med barn & hus...men vi trenger pengene da, og han kommer til å tjene masse penger der nede...men alikevel...jeg kommer til å savne han grusomt:-(

1 måned er lenge, aldri vært så lenge borte før.....:!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bli med da

Skrevet

Eg veit korleis du har det. Det er kjempetøft og ensomt til tider. Men det går seg til. Så blir det så godt når han kjem heim igjen, det er som å vera nyforelska igjen. =)

Skrevet

hehe..tror ikke snuppi hadde likt seg på ett hotell i en hel måned...hun hadde kjedet seg ihjel..dessuten jobber han 12 timers dag på en plattform hver dag der nede så ikke så mye vi hadde sett til han heller..:-)

Skrevet

Ja, det er sant...savner hverandre allerde:-) Men like ille for han...han har jo sluttet med jevnlig reising så han gruer seg masse til å reise...er nå bra det da...:-)

Skrevet

Det er vel nesten enda verre for han, som må savne alle to (tre). =)

Her må mannen vera borte i to mnd. Og idag så fekk me beskjed om at det kan bli 2,5. Håper han får mulighet til å komme ned ein langweekend midt inni.

Det er verst ei stund etter dei har reist, og når det nærmer seg hjemkomst. Midt inni så er ein vane med det på eit vis. Men det er veldig ensomt i senga. =(

Skrevet

Ja, ensomt om kveldene...uff, heldigvis har jeg katten da:-)

Hva jobber din med Mammo?

Skrevet

Han driver eige fiskeoppdrett, sammen med tre andre og så har dei tre ansatte, og eg studerer i utlandet.

Egentlig så skulle han ha permisjon fram til juli, men så måtte han dra hjem. Det er ganske tragisk heile greia, så eg kan ikkje legge det ut på internett. Men han eine som jobba for dei døde, og han andre var broren hans, (tredjemann er nyansatt) og den eine medeigaren fekk ein psykisk knekk. Så da var det ingen som kunne opprettholde firma mens sambo hadde permisjon. Så for å unngå milliontap for firmaet så måtte han dra.

Heldig du som har katten. Sambo tok med seg bikkja =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...