It's all about me Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Selvfølgelig. Masse is og masse milkshake.
LegallyBlond Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Ja. Eller 1-åringen får ikke, han har fått tilbud om å smake men han vil ikke ha =)
myboylollypop Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 ja,min får også,men lurte på om alle hadde blitt hysteriske i disse 'anti sukker' tider!
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Ja lager hjemmelaga smoothis is.. Nam nam..
fox`y Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 ja størstemann får såklart:) minstemann får smake litt men ikke mye ennå...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Snuppa på snart to år ELSKER is. Og vet godt hvor bestefar, som bor i nabohuset, har isen sin.. hehe...
Hufsla Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 de får definitivt mer is enn de får resten av året,men ikke hver dag. De får kjølt seg mer ned av en springtur gjennom sprederen. Og så er jeg mer raus med leskedrikker enn vanlig...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 snuppa på 9mnd får smake innimellom når je spiser is, å det er vist deilig i disse varme dager.. hun hadde sikkert satt pris på å få en for seg selv men det får hu vente litt me.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå