Gå til innhold

Hva feiler det barnet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på pencilin pga streptokker, fikk plutselig 40 i feber på fjerde dag med medisin og har hatt 40 i feber i 4 dager, 4 dagen kom det flammelignende utslett i ansikt og 5 dag kom det masse prikker på mage og rygg. er det farlig for gravide, når kan barnet mitt starte i bhg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg... Dette bør du vel spørre legen din om...?

God bedring..

Skrevet

Huff, for en attitude det er her på Småtroll 1-2. Kommentarer som 'Kjære deg....' og det som verre er, kan dere vel spare dere for. Hun skjønner da vel at hun skal dra til legen, men må da vel få spørre her også!!!!

Skrevet

Glemte å skrive at jjeg lurer på om det kan være skarlagensfebr, 4/5 barnesykdom

Grunnen til at jeg spurte her er fordi det er flere med erfaring her

Skrevet

Jeg vet ikke,men det høres ut som den barnesykdommen.

Vet ikke om det er den 4. eller 5. jeg..

Er han noe hoven i kroppen da?

Tenkte på om han kanskje ikke tålte pencillinn.,men jeg et ikke jeg..

Skrevet

Har jeg en dårlig attitude fordi jeg skriver "Kjære deg"? Ok... Jeg mente virkelig ikke noe vondt med det. Men jeg syns bare at man bør kontakte lege om man er bekymret for helsen til barnet sitt. De er vel litt bedre kvalifisert enn oss? :)

Skrevet

Må si meg enig med anonym over her, for jeg synes egentlig Kjære deg brukt på den måten blir litt nedlatende. :) Forøvrig er jeg helt enig i at hun bør spørre legen men jeg tror også at de fleste skjønner at de bør det men at de spør her inne i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...