Gå til innhold

Er det bare jeg som fortsatt har menssmerter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 22. Har gjennom hele svangerskapet vært plaget med menssmerter. Hadde håpet de skulle gi seg etterhvert, men det ser ikke slik ut. Når de kommer kan de vare i noen timer jevnt over. Har vært til mage ekstra kontroller pga dette, men alt er i orden. Er det ingen andre av dere som har dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte menssmerter, varer gjerne en god stund, halvtime/time...har hatt det i alle svangerskap, men synes på en måte det har gått over til en blanding mellom det og kynnere utover i svangerskapet. Nå er jeg i uke 19, har det denne gang og. Jordmora mi sier det er bare sånn jeg kjenner at livmoren vokser, for noen så er det smertefullt. Jeg har også slitt med smertefulle kynnere alle gangene når jeg har kommet i 5-6måned, men har heldigvis aldri hvert noe tegn på tidlig fødsel osv. Fødte førstemann 6dager etter termin og andre 9 dager før. Håper det bare er sånn for deg og, ikke noe gøy å gå å være bekymret hele tiden. Mange klemmer

Skrevet

Jeg har også det.Skikkelig slitsomt, men jeg tror mine smerter er i sammenheng med kraftige kynnere. Ble sm pga av dette i uke 18. Er i uke 24 i dag. Hva gjør de på de kontrollene du har hatt da?

Skrevet

De har lyttet etter hjertelyd og kjent på magen. Jeg har også tidligere vært til ekstra ul grunnet smerter. Men kan man ha kynnere som varer i over en time? Er det farlig?

Skrevet

Noen flere???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...