catine Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal ha uttak og innsetting i neste uke, og har vært hos akupunktør 3 ganger nå. Tenkte også at jeg skulle ha aku. før og etter innsetting. Andre som går til aku. nå, eller skal? Jeg har hatt 3 forsøk før og hatt aku. på de 2 siste. På det siste lyktes vi. dette er søskenforsøk nr. 1:) (icsi)
Kring Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har selv tenkt å prøve akupunktur når vi skal ha det tredje forsøket. Prøvde det en gang før vi begynte med prøverør. Har hørt om dem som har vært igjennom flere forsøk uten å lykkes, som har tatt akup. og så har klart det på den naturlige måten. Så jeg har tro på at det hjelper.
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har brukt det. *både jeg og mannen ukentlig i 6 mnd før 2ndre icsi. og jeg før og etter innsetting. Det resulterte i en datter. og noen egg på frys. ved to av fryseforsøkene hadde jeg aku før og etter innsetting, det ble 1 negativ test og 1 abort. *Ved dette siste fryseforsøket brukte jeg det ikke, og har nettopp fått positiv test......
Håper på nytt 34 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hei på dere Har selv tidligere vært igjennom 2 ICSI forsøk og 2 fryseforsøk uten resultater. Denne siste runden på Riksen tok jeg kontakt med akupunktør, og denne gangen ble jeg gravid. Har også hatt behandling rett i forkant av uttakk og rett i etterkant av innsettelsen Kan absolutt anbefale akupunktør Lykke til videre
Thea-81 Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Jeg var til akupunktør rett før og rett etter innsetting. Sier ikke det er derfor vi lyktes, men sitter nå med verdens nydeligste tvillinger på 4 uker.. Er mange meninger om akupunktur har effekt, min akupunktør refererte til et tysk studiet som sa at det økte sjansen for å lykkes med 20%. Som mange andre skriver her inne kan det like godt være psykisk - at man har "trua". Jeg hadde hvertfall gjort det igjen
Nea og juniors mamma Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Bor i Oslo og lurer på om noen har vært til en akupunktør her som er å anbefale? En kollega av meg nevnte øreakupunktur, men det finnes sikkert flere. Ville evnt. brukt en som er utelukkende spesialisert innenfor infertillitet.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Klinikk Fjeld på Majorstua har to akupunktører som er spesialisert innenfor dette. Går der selv, og har fått akupunktur før og etter innsetting + i rugeperioden. For min del er det primært for å få hjelp til å beholde roen i kroppen, men de hjelper med alt mulig rart innen for dette. Se www.klinikkfjeld.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå