Gå til innhold

noen som bruker akupunktur i icsi eller ivf prosessen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha uttak og innsetting i neste uke, og har vært hos akupunktør 3 ganger nå. Tenkte også at jeg skulle ha aku. før og etter innsetting.

Andre som går til aku. nå, eller skal?

Jeg har hatt 3 forsøk før og hatt aku. på de 2 siste. På det siste lyktes vi.

dette er søskenforsøk nr. 1:) (icsi)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv tenkt å prøve akupunktur når vi skal ha det tredje forsøket. Prøvde det en gang før vi begynte med prøverør. Har hørt om dem som har vært igjennom flere forsøk uten å lykkes, som har tatt akup. og så har klart det på den naturlige måten. Så jeg har tro på at det hjelper.

Skrevet

Jeg har brukt det.

*både jeg og mannen ukentlig i 6 mnd før 2ndre icsi.

og jeg før og etter innsetting. Det resulterte i en datter. og noen egg på frys.

ved to av fryseforsøkene hadde jeg aku før og etter innsetting, det ble 1 negativ test og 1 abort.

*Ved dette siste fryseforsøket brukte jeg det ikke, og har nettopp fått positiv test......

Skrevet

Hei på dere

Har selv tidligere vært igjennom 2 ICSI forsøk og 2 fryseforsøk uten resultater. Denne siste runden på Riksen tok jeg kontakt med akupunktør, og denne gangen ble jeg gravid. Har også hatt behandling rett i forkant av uttakk og rett i etterkant av innsettelsen Kan absolutt anbefale akupunktør :) Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg var til akupunktør rett før og rett etter innsetting. Sier ikke det er derfor vi lyktes, men sitter nå med verdens nydeligste tvillinger på 4 uker..

Er mange meninger om akupunktur har effekt, min akupunktør refererte til et tysk studiet som sa at det økte sjansen for å lykkes med 20%. Som mange andre skriver her inne kan det like godt være psykisk - at man har "trua". Jeg hadde hvertfall gjort det igjen :)

Skrevet

Bor i Oslo og lurer på om noen har vært til en akupunktør her som er å anbefale? En kollega av meg nevnte øreakupunktur, men det finnes sikkert flere. Ville evnt. brukt en som er utelukkende spesialisert innenfor infertillitet.

Skrevet

Klinikk Fjeld på Majorstua har to akupunktører som er spesialisert innenfor dette.

Går der selv, og har fått akupunktur før og etter innsetting + i rugeperioden.

For min del er det primært for å få hjelp til å beholde roen i kroppen, men de hjelper med alt mulig rart innen for dette.

Se www.klinikkfjeld.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...