Lisa81 blittmamma! Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 i 1-årsdag? Skal barnet være pynta? Føler at det blir litt varmt med kjolene til klumpen..Hva synes dere? Hmmm, nytt dette her, hehe!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg pynter jenta mi i kjole når vi skal i 1 års dag. Er det veldig varmt trenger hun jo ikke strømebukse og body.....(kommer vel litt ann på hvordan kjolen er da)
Mamma til 2 prinser:) Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg er av den typen som pynter meg og barna litt når man skal i bursdag...Du har vel kanskje en sommerlig kjole som ikke er for varm som hun som kan ha på? Smak og behag det der men jeg ville ihvertfall gjort det:)
Elskeråværemamma Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 JAAAAA - kjekt å pynte prinsessa og meg selv ))))
kokosyklus Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Gjør det gjør det gjør det, så skal jeg pynte klumpelumpen min til ære for klumpelumpen din!!!!
Lisa81 blittmamma! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Ok da jenter.. Da finner jeg frem strykejernet! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå