:-)))) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Ved full kroppsbehandling i en hudpleiesalong, med massasje og dusj og diverse. Ligger man der splitter naken, ut og inn av dusj osv. Eller er det litt mer diskresjon inn i bildet? Har nemlig et gavekort, men da jeg er fryktelig sjenert skulle jeg gjerne visst litt om hvordan dette foregikk. Kan fort bli veldig anspent og da er jo noe av vitsen borte...
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Du er naken, men har noe over bryst + underliv omtrent hele tiden :-) Håndkle når du skal inn i dusj ;-)
tante grusom master of law Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 De kan vel ikke tvinge deg til å være naken, dersom det skulle være praksis. Du kan sikkert be om å få ha på deg truser eller lignende... Skulle jeg tro da.
pia_1 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Du ligger toppløs. Det gjorde i hvertfall jeg. Når jeg skulle dusje så gikk de bak en vegg for å blande noe massasje krem som de skulle bruke. Gled deg. Det er helt fantastisk. Nå misunner jeg deg:)
mamman til to gutter Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Når jeg var på det fikk jeg en lekker engangstruse jeg skulle ha på meg og hadde håndkler på de delene av meg hun ikke behandlet. Når jeg skulle dusje, snudde hun seg vekk og enten ordnet i stand noe eller latet som hun gjorde det...
Nyseryllikberta Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Fikk beskjed om å ta med ekstra truse jeg, slik at jeg slapp de "lekre" papirtrusene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå