lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har vært på sirkus med ungene, og synetes egentlig ikke det var noe for en 2,5 åring i år, mye "rare" mennesker som fløy rundt i manesjen(sirkusartister altså). Eldstemann på 8 var heller ikke spesielt begeistret. Er første gang lillemor er med på sirkus, men synes det har vært mer dyr(ikke hester, de ser så triste ut) og sånne ting før. Og klovner som gjør morsomme ting ,og ikke bare "dummer seg ut" slik som i år. Er det bare jeg som ikke følte hverken vi voksne eller ungene hadde noe særlig utbytte av det?Syntes i allefall ikke det var verdt 620 kr pluss lyslykter, popkorn, sukkerspinn, brus. Vi kom opp i ca 850 kr, selv om vi kjøpte brusen på butikken. Ungene syntes det var mest gøy å sitte å vifte med lys lyktene(eller hva det nå heter) Hva syntes dere andre som har vært på sirkus i år?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2008 ingen som har vært på sirkus?
Tomine is my star Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Vi har vært..og jeg er helt enig med deg! Var skuffende...og absolutt ikke verdt pengene!
Bettybu Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Circus Arnado hadde heller ikke mange dyr med i år... Det mest "barnevennlige" Sircuset er faktisk Sircus Zorba. Et lite sicus som drar rundt på småsteder som de "store" ikke drar til. Som vårt lillle øysamfunn md 1500 mennesker totalt!! (Akkurat så mange som de kan fylle opp teltet sitt med, de store sircusene...)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 sirkus zorba pleide å komme hit før, men tror de har sluttet med det, er ikke sikker. Hvordan er deres program i år da?
Bettybu Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 De har ikke vært her ennå, men de bruker å ha med Geit, hest/ponny, katt, hunder...
SunRoad. Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Vi var på sirkus Arnardo med gutten vår på 2,5 år, å det var utrolig skuffende! Eneste som var med av dyr (det er jo stortsett det små barn liker) var 4-5 ponnier og 2 elefanter....kjeeedelig....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Har snakket med flere nå som har samme mening som meg om sirkuset. 2-3 åringer kjeder seg. Jeg har selv vært på sirkus fra jeg var 2 år, og det har alltid vært morsomt, kan ikke huske å ha kjedet meg et sekund, men når både 2,5 åringen og 8 åringen kjeder seg, så er det sirkuset som har forandret seg. Regner med jeg boikotter cirkus merano neste år. Det var ikke verdt 620 kr ihvertfall. De pengene kunne jeg spart meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå