verdensbestegutt Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan kjenner dere bevegelsene? Jeg tror mitt er i seteleie, kjenner bare helt nede og nesten litt bakover liksom. Ikke så ofte og ikke noe kraftige bevegelser, bare at noe beveger seg liksom... Normalt??
Laybik Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hei hei! Jeg var på kontroll hos jordmor i går (30+4) og hun kjente at babyen lå i seteleie, men at hun godt kunne snu seg enda siden det var en stund igjen til fødselen. Noe jeg selvfølgelig håper at hun gjør!! Jeg synes også at bevegelsene har vært litt annerledes siste tiden, masse liv, men ikke veldig kraftige bevegelser nei...
Resilience Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jenta mi ligger også i seteleie foreløpig... Jeg er 28 uker på vei, men jeg kjenner masse. Både tydelige spark og diverse annet. Men det blir jo mer og mer trangt der inne... Fører dere sparkeskjema? Tell trivselen eller hva det heter? Jeg begynte med det i går....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hei. Min jente ligger også i seteleie og vil vel mye sannsynlig bli liggende slik til termin, er 27+2 i dag. Kjenner bevegelsene i sidene og langt nede, den eneste bevegelsen jeg kjenner oppe er når hun presser hodet oppi ribbe beina mine.. og det er vondt det!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 vesla mi lå i sete frem til uke 36, da snudde hun seg selv kjente hikking overalt i magen, og bevegelsene på høyre side og at jeg ble sparket i blæra...
Mrs. icsi og småen Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Kjenner igjen det vicky beskriver, ja. Småen ligger sannsynligvis i sete, og jeg kjenner sparkene stort sett nede, samt at hodet kommer "tittende ut" rett under høyre pupp! Ser bare "litt" snålt ut det, ja!!! I tillegg stepper han på blæra.. argh
Frøken Løken Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Eg kjente godt at hovudet låg øverst. ikkje alltid like behageleg å sitte, men ein hard "kul" som pressa mot ribbeina. Kjente mest bevegelse nederst i magen, på eine sida. Men jenta mi var ikkje den mest aktive, så det var ikkje så mykje sparking, men meir flytande bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå