Gå til innhold

JÆVLA MANNFOLK!!! ER DET MUUUUULIG?????? Ja tydeligvis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hajjo!!

Han gikk i dusjen, var på badet i ca en time. og har brukt opp hele 200 liters tanken!! (TO HUNDRE LITER!!)

han sa han har barbert seg!! ja, men hajjo!! han har barbert ansiktet og...mer til....men uansett, jeg kan gå i dusjen, vaske meg selv, året, ha balsam i, skylle ut, barbere legger, armhuler og dåsa og allikavel er det masse vann igjen!! hvordan er det muuuulig??

han er vant til at hjemme hos foreldrene kan han stå å la vanne renne hele tiden mens han er i dusjen, men så har foreldrene hannes en DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGER tank...jeg mener DIIIIIGER!! dens tår i kjelleren for den er såpass stor. og de er fem i familien. jaja, nå er de bare tre da, men altså de har ært fem i familien hele tiden så det har jo vært nødvendig for dem med såpass stor tank, men uansett...hvordan er det mulig å bruke opp 200 liter varmt vann??

*oppgitt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pft, ekke no' problem det da ;)

Skrevet

aaaargh!! enda han vet at jeg MÅ dusje på kvelden pga pollen!

jeg takler ikke å legge meg med masse pollen i håret. da er jeg ødeagt i morgen, eller jeg våkner i natt og er helt tett og jævlig...nei...går ned til venninna mi å dusjer!! MØKK! *snerr*

*telle til ti* en, to, ti!

Skrevet

dusje i kaldt vann da vettu damen!!

Skrevet

NEVAH! det er jo ISKALDT! nesten så jeg ser frostrøyken jo!! nei takk...går ned å dusjer hos en venninne i stedet.....mannfolk...

Skrevet

Og hvor lang tid tar det å varme om en slik varmvannstank?

og er det egentlig så dyrt å varme opp en varmtvannstank som folk skal ha det til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...