Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 hvor ofte går dere på helsestasjon for å veie baby; hver uke eller bare innimellom? er grønn på sånt, greit å høre hva andre gjør
mamma-til-2-jenter Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg gikk nå bare på de vanlige kontrollene. Det skal vel være noe spesielt hvis det er nødvendig med mere? Dvs. 6uker - 3måneder - 4måneder - 5månder...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 hi her, takk for svar ok, bare lurte fordi på sykehuset ville de jeg skulle gå etter 1 uke fordi hun ikke gikk opp fra dag 2 til dag 3, og så når helsesøster var her sa hu jeg skulle komme og sjekke denne uka (dvs når mini var 18 dager).. men nå har hu fin vektøkning, og er god og rund, så da trenger jeg kanskje ikke renne ned dørene der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå