Gå til innhold

helsestasjon og vekt


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte går dere på helsestasjon for å veie baby; hver uke eller bare innimellom?

 

er grønn på sånt, greit å høre hva andre gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk nå bare på de vanlige kontrollene. Det skal vel være noe spesielt hvis det er nødvendig med mere?

 

Dvs. 6uker - 3måneder - 4måneder - 5månder...

Skrevet

hi her, takk for svar :)

 

ok, bare lurte fordi på sykehuset ville de jeg skulle gå etter 1 uke fordi hun ikke gikk opp fra dag 2 til dag 3, og så når helsesøster var her sa hu jeg skulle komme og sjekke denne uka (dvs når mini var 18 dager)..

 

men nå har hu fin vektøkning, og er god og rund, så da trenger jeg kanskje ikke renne ned dørene der da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...