BS-april Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 hvor mange timer det "vanlig" å sove på dagtid for en baby på 4 uker?? min lille gutt har problemer med å sove på dagtid, tar lang tid for han sovner og kan sove bare en halvtime i slengen.
3-prinser Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Det er visst "vanlig" å sove fra 1-3 timer mellom hvert måltid.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Gutten min er oxo sånn.Super korte lurer på dagen men sover på kvelden og natta,kun våken da han skal ha pupp og ny bleie.Hän blir 7 uker til lørdag. På dagen vil han helst være oppe på armen eller fanget så han får følgt med på det som skjer rundt.Eller så kan jeg legge han foran meg og ligge og prate med han og da pludrer han og forteller så mye og smiler skikkelig til meg og strekker seg,virkelig koser seg. Tok det opp med både lege og helsesøster og dem sa begge at så lenge han virka fornøyd og blid så var det ingenting og stresse med.
1baby,og 1 spire Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Er det varmt der du bor så kan jo det spille inn. Merker at vesla her sover mindre på dagen nå når det er så varmt.Hun er jo litt eldre,men det kan jo være at det er det for din også. Snakk med helsesøster for sikkerhets skyld som hun over sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå