Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har slitt med kynnere i noen uker nå men de jeg har nå er mye vondere. Tror alikevel det ikke er snakk om noen fødsel på gang. Men blir litt bekymmra. Er i uke 34 nå så er jo litt tidelig. Men første kom i uke 34 så er ikke helt utenkelig heller.Og sist hadde jeg litt vonde "kynnere" en natt og så gikk vannet. Selv når jeg hadde skikkelig rier og press rier så mente jordmor at neida var ikke det jeg hadde. Men sånn var det med søsteren min også som fikk beskjed at neida du har ikke pressrier og dette tar lang tid ennå, Men 2 min etter var babyn ute. Tydelig at vi begge har rier som er vanskelig å måle for andre. Men som sagt vil ikek føde nå........... Allt for tidelig, husker allt styret sist. Selv om babyn heldigvis var helt frisk. Nei snuppa har best å holde seg inne i noen uker til.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja det beste er jo hun holder seg det inne noen uker til Men du har jo født i uke 34 før, så er jo ikke umulig heller..men får krysse fingrene at hun blir der i 3-4 uker til da
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Holdt på i flere timer så ble veldig bekymmra men heldigvis ga det seg en gang utover natta.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 jeg hadde regelmessige kynnere konstant fra uke 24.. til tider så vonde at jeg måtte sjekkes flere ganger i mnd.. ikke noe godt og gå med så jeg ble sykmeldt tidelig. Men de kom til nytte på slutten da;=) Men lillegutt holdt seg inne til termindato:=) Bare pass på og slapp av om dagene,ikke stress og nyt tilværeslen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå