Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vet ikke helt om jeg kan kvalifisere meg som "sliter", men begynner jaggu meg å nærme meg det... Vi har prøvd siden jeg droppa p-pillen i august. Har siden det hatt intensiv prøving. Men det som har vanskeliggjort prosessen, er at jeg har hatt uregelmessig mens. De tre første månedene var syklusen ca. 30 dager, men deretter har den legt stabilt på 35 dager. I april derimot kom ikke TR før dag 52 eller noe! Akkurat den prøvemåneden prøvde jeg eggløsningstest for første gang, og fikk selvfølgelig ikke utslag på den.Og nå denne måneden er det fremdeles kluss. I dag er jeg på dag 36 og har nettopp tatt en negativ test :(... Det merkverdige er at jeg fikk lys rosa utflod på mandag (altså dag 33). Etter det har jeg altså¨ikke sett snurten av TR. Når er det på tide å oppsøke lege? Er det for tidlig? Hva kan være galt? Synes det er interessant å høre fra andre hvilke erfaringer de har. Masse lykkeønskninger til alle! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! jeg slutta også på p-pilla i august og har slitter med det samme. Jeg dro til legen.Han sa jeg bare fikk fortsette å prøve og komme igjen etter et år,men han tok en blodprøve for å sjekke eggløsninga og om jeg evt hadde ubalangse i hormonene. Men det hadde jeg ikke. Jeg er fortsatt ikke gravid ennå. Jeg sattser på sommertn.Man blir jo mere fruktbar på sommeren.Dette var vel ikke til så mye til hjelp,men dette er mine erfaringer.

Skrevet

Hei Jeja! Så da fant du ut at du har eggløsning og normal hormonbalanse. Hadde vært godt å få stadfestet det i hvertfall.... Hvilken syklus har du? Like lang som meg (35-36 dager)? Uteblir TR innemellom? Er jo håpløst når den plutselig utblir for andre gang...Masse lykkeønskninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...