Nora Liza Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg elsker sex and the city. Jeg vet hvor jentete og dillete og overfladisk og teit dette er for alle som ikke liker serien, men jeg kan ikke for det. Jeg bare elsker Carrie, Samantha, Miranda og Charlotte. Greit? Greit. Så premieren er nå. Denne helgen. Etter denne helgen kommer "alle" til å snakke om hva de syns om filmen, og farge min fremtidige opplevelse hvis jeg ser den om noen måneder på dvd. Alle episodene på dvd befinner seg i min hylle. Jeg har lest boken som serien er basert på. I know, puh-thetic. Æ kan ikkje for det. Så i kveld hadde jeg bestemt meg. Disse hundre kronene skulle jeg klare å unne meg selv, selv om jeg ellers er skikkelig sparsom på slikt "tull" siden jeg er student og vi ikke har lassevis av spenn. På www.*****kino.no med meg. Jeg som booker billetter på internett til ALT presterte å skjegle og booke på fredag i stedet for lørdag, og da kommer det opp en skjerm med at "reserverte billetter refunderes IKKE!" Fredag. Den ENESTE dagen i år som min mann har faste planer (tur med jobben) og som jeg er NØDT til å hente i bhg... U-fucking-trolig. Jeg bad sjefen så ydmykt om det gjorde noe at jeg gikk tre kvarter før i morgen. Forklarte hva jeg hadde gjort og hvor teit jeg følte meg, men at jeg ikke hadde slike utflukter noen gang ellers og at jeg ville jobbe sent neste uke for å ta det igjen, dobbelt om jeg måtte. Han lo og ønsket meg god tur på kino (snille sjefen, han er råkul). Nabojenta kan kanskje hente i bhg, så da blir det muuuuligens kino på meg allikevel! jeg vet ikke med sikkerhet da moren hennes skulle si i fra i morgen, men det er i hvertfall litt håp om at ikke pengene er bortkasta allikevel. Og fortsatt gremmes jeg. Nå vet alle hvor teit jeg er, og hvor mye jeg liker den tåpelige serien. Spørre seg fri fra jobben, herre...
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, synes det var litt morsom jeg da:) Nå har jeg aldri sett en eneste episode av den serien, men kos deg med filmen du, håper det ikke skjærer seg!!!
It's all about me Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Dobbelsjekke neste ganmg kanskje........he he. Har foresten sett filmen, noe du vil vite?
It's all about me Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 He he he, jo nå skal du høre...............
Nora Liza Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 Åh, jeg ville ha klikka hvis du ødela filmen for meg. Plz, stfu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå