dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er det liksom som små spark?Litt som leamus? Må jo være det...hvis ikke er det bare leamus...hehe.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2008 Oi,litt skriveleif ja...hehe. HvorDAN kJennes.....
Thumper Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har nettopp begynt å kjenne det jeg tror er hikking jeg også, det er som bittesmå spark, men det som gjør at det skiller seg ut er at de er så jevne og systematiske. Tror det er hikking.... Hehe
Ella78 m/ A&M Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Det kjennes liksom ut som rytmiske småspark. På meg er det langt nede på magen, ettersom babyen ligger med hodet ned (nesten festet, sa jordmor i går). Det er ganske morsomt, men nesten litt irriterende når han begynner å hikke akkurat når jeg skal sove (for det gjør han OFTE)!! :-)
anette&tutta mari :) Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 hihi sånn har jeg det også. har kjent hikking i månedsvis.. det kjennes helt annerledes ut enn spark for meg i allefall.. hikkingen er helt rytminsk, og det kjennes sånn langt inn i magen.. hun har lagt seg med hodet ned også så jeg kjenner det helt nederst i magen, ned i bekkenet. 32+1 idag:D
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Ok,da er det det jeg har kjent en god stund også. Litt irriterende egentlig...hehe. Lurer litt på hvordan de hikker jeg da,i og med at de ikke har luft i lungene....
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 opplever det nesten som en puls der nede.. rytmisk dunking en liten periode..
Juliaug Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 På meg føltes det tidligere i dag akkurat som vibrasjonsvarslingen på mobiltelefonen. Sjekket faktisk veska mi for å se om noen ringte... Merkelig
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Babyen hikker fordi den øver seg til å puste å svelger mye fostervann... når den e for glupsk å svelger for mye hikker den... de er så søte når de hikker... min hikker med hele kroppen... så kjenner det fra ribb bena til nedi bekkenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå