fru H Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hadde dere de samme symptomene hver gang???? Tenker spesielt påømme/vonde pupper. Blir det noe anderledes hvis du har ammet førstemann, man er jo litt "herdet".
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 har mere ømme pupper denne gangen. Ammet 4 mnd med første mann, hadde mye melk. Er nesten like kvalm... hihi
fru H Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Vi håper spiren sitter snart, så jeg "venter" på de ømme puppene. MEN IKKE PÅ KVALMEN. Var elendig sist gang. Stakkars deg med kvalmen, håper du snart er kvitt den:-)
en av hver Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Ganske likt her. Førts ømme pupper, så VELDIG ømme pupper. (Og store pupper..) Men var litt tidligere kvalm denne gangen, men jeg klarer meg uten å kaste opp i hvertfall. Jeg amma seks-sym mnd sist.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ammet da jeg ble gravid igjen, man hadde ikke spesielt ømme pupper, litt men ikke mye, men hadde ikke det sist heller. Men er like dårlig, men er mer slapp denne gangen, er nå 10+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå