Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem, hva, hvor? Og ikke minst hvordan!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem? Til barnet;)

Hva? Finnes som to-delt og hele drakter. Capser og sandaler/badesko

Hvor? Hvertfall barnas hus

Hvordan? Tre de på som vanlige klær, tihi

Skrevet

Vi har brukt det på snupp som er 2 år og 9 mnd i alle år, men bare når vi har vært i syden. Veldig greit å slippe å smøre så mye, + at det er umulig å bli solbrent der den dekker. Kjøpte str 4 år i fjor på tax free, hun var da 21 mnd. Var litt romslig da, men det var bare bra, for da ble den lengre i armer og bein. Passer fint i år også og trolig til neste år også. Kostet 349 tror jeg og det var med shorts, skjorte og solhatt.

Jeg kan absolutt anbefale det, men regner med du vil få beskjed her inne om at det er tull, ser ubehagelig ut og at man kommer langt med sunn fornuft og litt solkrem. ;o)

Hvordan? Hehe...skjønte ikke helt....

Skrevet

Hehe :) "Hvordan" var vel egentlig bare for å skrive litt til :)

Dette får man tak i der man kjøper barneklær? Var jo ikke veldig dyrt heller da.

Takk for info! :)

Skrevet

www.littleredfish.com

Skrevet

Vet at de har solgt det på apoteket tidligere, og polarn og pyret har hatt det ihvertfall.

Skrevet

Lindex har til 199,-

Supert, brukte det på minste i dag i stedenfor shorts+tskjorte da vi var ved vannet og det var mye mindre klamt enn vanlige klær. Og så gjorde det ikke noe at han sølte masse vann på seg for det tørket på et blunk. Var for kaldt i vannet til å bade, så det får vi ikke testet før mandag når vi reiser til varmere strøk. =)

Skrevet

Jeg kjøpte en uv-overdel til lillegutt i fjor da vi skulle til syden. Syns den var super. Han ble absolutt ikke varm og klam i den. Den var utrolig luftig, mer luftig enn vanlige bomullsklær. Og det er umulig og bli solbrent der den dekker.

Har lest en del om folk her inne som mener at foreldre som kjøper uv-klær til barna sine er både overbeskyttende, hysterisk, dumme, og ikke minst er det utrolig synd på barna, som må gå med disse varme klamme klærne fordi foreldrene ikke gidder å smøre de med solkrem. Det tyder bare på at de selv ikke har prøvd de.Og det beviser at folk blir tilfredstilte ved og rakk ned på andre mennesker som har andre meninger enn en selv.

Jeg kan iallefall anbefale uv-klær. ;)

Skrevet

Hehe, jeg kan godt være overbeskyttende, hysterisk og dum så lenge gutten min har det godt! :)

Takk igjen alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...