Cat.68 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Åpnet en flaske øl og skulle nyte den iskalde drikken i sommervarmen. Jeg mener bestemt jeg tok bare noen få super, men flasken er TOM!!!! og jeg er aleina hjemme (untatt jenta som ligger og sover søtt) Det må ha dunstet bort i varmen eller ????............ Jada jeg vet, sjokolade og øl, jeg er en fallen kvinne.hehehe. ;o))
Monajenten Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Høres ut som rene idyllen, spør du meg;-) Har ingen problemer med å ta meg en øl selv om ungene er hjemme, blir ikke akkurat full;-) (Og hvis noen skulle lure, så har jeg ikke bil, så om noe skjer og vi må på legevakten/sykehuset så må jeg ringe etter taxi uansett!) ;-)
Cat.68 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Selvfølgelig er det idyll !!! jeg storkoooser meg for tiden. *Ny selvtillit....ja du vet *Alle rundt meg har det bra *Har fått medisin som hjelper mot smerter i muskler og ledd *Har endelig begynt å jobbe igjen. *Det er en fantastisk nydelig sommer så langt *Snart ferie sammen md gode venner KAN DET BLI MYE BEDRE?? Og hvis noen skulle reagere på at jeg tar meg en øl i sommervarmen , er det deres problem ;o))
Cat.68 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Hehe ikke sant. Det må vare varmen som fikk den til å dunste bort....
Dronningen! Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Da er det kanskje greit at jeg tar meg et glass vin da?
prekæs Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Den var fantastisk deilig. Tok helgen i dag og måtte feire... etter å ha gjort rent huset. Er derfor klar for strandliv i morgen. Skal bare late meg...og definitivt ikke stille på jobb om de ringer:)
prekæs Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Joda. Kald rosevin i store slurker. I morgen, kanskje. Værmær opp til rivieran, her se:)
Dronningen! Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 I dag vil jeg! Værmær opp til Oven i morra se:o)
prekæs Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Det skjer vannvittig mye i byen her i helgen. "Folk i gata" som de kaller det. Er verdt ett besøk. Jeg skal garantert. Artig:)
Dronningen! Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Gjør det? Dritt! Vi skal ha besøk av niesen fra fredag til lørdag og lillebroren min me familie fra lørdag til søndag - svisj, helg ferdig! Kanskje vi tar en tur på søndag ettermiddag, skjer det noe da?
prekæs Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 tror ikke det var noe særlig på søndag. i dag, i morgen og lørdag bare.
Dronningen! Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Så synd... Men vi skal nok kose oss allikevel! Blir det noe av Suglut og foppalkamp i sommer da? Jeg er med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå