Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+3 i dag tror jeg. Og i dag har jeg hatt konstante, ganske vonde menssmerter. Ingen blødning. Tror bare det er fordi fosteret begynner å vokse mer på denne tiden, og det blir mer fostervann, men det er veldig slitsomt. Noen som tar smertestillende? Ibux? Annet som hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ibux skal du ikke ta når du er gravid. Men Paracet kan du ta, men selvsagt ikke mer enn høyst nødvendig.

Skrevet

Stemmer det babyønske... sier. Pinex går også bra. Hørt av en lege. Smertestillende med parazettamol går bra, IKKE ibux.

Skrevet

Og jeg som helte innpå med to ibux flere ganger daglig uka før jeg oppdage graviditeten. Var rå-syk. Får satse på at det går bra..

Jeg synes liksom ikke paracet hjelper mot vanlige menssmerter så jeg avventer litt. Håper på en bedre dag i morra.. Takk for svar.

Skrevet

Husker ikke helt hvorfor ibux ikke var bra. Det var noe med at den går på magen. Virkestoffet i parazell o.l er snillere.

Hørte om ei jente som slet med å bli gravid. Hun brukte ibux mye. Etter at ho slutta med det, ble hun gravid med en gang.

Det går nok bra med både deg og spira di! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...