Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ikke noe særlig symptomer på at jeg er gravid lenger. Er jo bare 6 uker på vei, men er bare oppblåst. Ikke noe annet.

Flere som har det slik? Tror det går gærne veien heile tiden-slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har d sånn, er 7+4! har ømme bryster og litt sliten, men elrs ingen symptomer:S blir redd jeg også, men for mamma var det likedan!

Skrevet

Jeg er litt trøttere enn vanlig og har ømme pupper... Har lite matlyst også fortiden men tror egentlig det bare er det fine været ute:) blir ikke sulten nårr tempen ute viser mellom 20 og 25 grader hver dag i over en uke!!! Hadde det slik sisst jeg var gravid også så jeg er gla at det ble sann denne gangen også:)

Skrevet

Glemte å skrive: jeg er i uke 7 :)

Skrevet

Hadde ikke heller symptomer. Men nå har jeg sinnsykt ømme bryster,kvalm om morningen og sinnsykt trett i løpet av dagen..Kunne såvet døgnet rundt hehe jeg er 6+2

Skrevet

hei, titter inn fra 3 trimester jeg. Kjenner det der igjen, jeg var også redd for at det var no galt, gikk uten symptomer fram til uke 9-10, da kom kvalmen og trøttheten snikende..

Så ta det helt med ro, er veldig mange som går gjennom et svangerskap uten å ha noen som helst anntydning til symptomer også, vi er jo så forskjellige.

Masse lykke til videre og tenk positivt og kos dere med graviditeten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...