Reveenka Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Var det ikke dit du skulle - på klimakonferanse? Jeg har tittet etter ei blondine med notatblokk på nyheten derfra.... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jo der mysset det av store navn, både norske og utenlandske.......veldig gøy og veldig energisk setting:-) Kom tilbake lettere svett og måtte kaste meg rundt for å få ferdig stoffet som skal ut:-)
Reveenka Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Spennende, da! Hvis jeg skulle komme bort i en kjendis eller to på jobben, så har jeg taushetsplikt jeg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Ja, det er forskjell på folk. Jeg skriver om dem og du er tause Birgitte;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå