Trulte76 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hei. Jeg er ikke sammen med BF til mine to. Her er det jeg har tenkt litt på i det siste. Han som har forsikring på de to, ikke jeg. Jeg har de fast og han er samvær forelder. Visst noe skjer og de må ha tilrettelegging i hjemmet f.eks eller annen pengestøtte. Hvem får da disse pengene da? jeg eller han? Altså hvilket hjem blir tilretelagt mitt eller hans. Om de dør er vel han som får pengene, men det er ikke så viktig for meg. Men støtte til å tilrettelegge hjemmet det er igrunn veldig viktig i et sånt tilfelle. Så jeg kunne tenkt å forsikre de selv. Må han da si opp si forsikring da? Eller kan begge ha forsikring på de? Jeg håper jo ALDRI noe vil skje de så jeg får bruk for den, men man vet aldri. Noen som har greie på dette..
Herlige barn har jeg fått Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Vil tro han får utbetalt summen, men er ikke sikker på om dere vil få dobbel utbetaling dersom dere begge tegner samme forsikring på de samme ungene. Men dette kan du jo ta kontakt med et forsikringselskap og forhøre med deg om.
Trulte76 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 for blir jo forferdelig feil visst jeg ikke kan få tilrettelagt mitt hjem fordi han ahr forsikring og ikke jeg..visst jeg ikke kan forsikre de jeg også..stygt redd det vil bare være ei forsikring som gjelder da. Jeg ba han ringe sitt forsikringselskap å høre hvordan det blir. For jeg vil forsikre de selv visst han får alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå