gutt og jente Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har en god venninne som kommer til meg oftere og oftere nå ang. at hun er fortvilt over jobben sin.Hun jobber i en liten bedrift, og stortrives med arbeidet og kollegaer, og har ikke lyst å si opp. Problemet er at nestleder styrer hele "butikken", bestemmer alle detaljer, og overkjører totalt. Alt blir sjekket og hakket på. Nestleder styrer også daglig leder som ikke "tør" gjøre noe med saken. Hva skal jeg råde min venninne til å gjøre? Ikke lett å finne en like bra jobb, men jeg syns ikke hun kan finne seg i å bli behandlet slik. Hun gråter når hun tenker på det og er stresset. Jeg jobber selv i helsevesenet der det er mye frustrasjon, men mange tørr heldigvis å si ifra og personalkonflinkter er jeg vant med at blir tatt tak i og ordnet opp i. Men dette er tydeligvis ikke så enkelt i det private. Noen med erfaringer?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hun må nok rett og slett si i fra. Er det en sjef over daglig leder da? Siden daglig leder ikke tør si i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå