Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Her er jeg! Tenkte jeg skulle hise pent siden jeg har begynt å svare på innlegg her. Såååå...............HEI! Jeg testa pos. 3.6 og venter nå mitt 2. barn. Skjønner det ikke helt ennå. Tar nok noen dager, uker, mnd før jeg kan forstå hva jeg har gjort... hihi
Tredjemann på vei! Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hvor gammel er gutten din? Jeg har en på 14 mnd fra før, og er 9 uker på vei nå. Litt i sjokk her også, men innmari koselig da!
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Han er ca 1,5 år og jeg er ca 5 uker på vei. Veldig planlagt her da. Så det er ganske morsomt at jeg er i sjokk. Men trodde ikke den skulle sitte på først forsøk!
Tredjemann på vei! Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Litt det samme her. Vi hadde begynt å tenke på at vi kanskje skulle ha en til, og der satt den! Kjempemorsomt å få to så tett, men det har ikke helt gått opp for meg ennå...
:*lillefru*:har født*: Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Hei, hei Gratulerer så mye med graviditeten, lykke til i svangerskapet ) Jeg testet positiv 3.5 & venter nå nr 3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå