håp_84 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 kjennes ut sånn som det gjør egentlig som om mensen er på veg..litt vondt av og til men går fort over egentlig.. har lest at det er normalt men...litt nervøs uansett.. er 5+1 i dag
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Skjønner hva du mener. Men det er heldivis bare livmora som vokser. Prøv å se på det på den måte, som noe pos. Kroppen din lager plass til bebissen!!!
håp_84 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 ja prøver å tenke sånn men.. hadde sa i mars så no e eg egentlig livredd for å oppleve det igjen..så kjenner jo ette på alt:)men skal på tidlig ul på onsdag..håper det går bra.. takk for svar:)har du sånne murringer du og?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Har det innimellom. De siste gangen jeg har fått det kjennes det skikkelig ut som den strekker seg, ikke trekker seg sammen sånn som den gjør når tanta kommer. Men må innrømme at jeg er nervøs selv. Mer denne gangen enn sist gang. Den gangen "skjønte" jeg ikke at noe kunne gå galt.
håp_84 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 hm ja det e fælt kor mye en skal bekymre seg over ting... heldigvis sier di at det stort sett går bra andre gangen da men..vart gravid igjen fort etter sa..hadde mens en gang og vips gravid igjen.. kor langt er du på veg da?
håp_84 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 så kjekt da,da er vi likt:)håper det går bra med deg da:)
en av hver Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 He, he. Som du så av mitt eget innlegg, så JA, absolutt menssmerter. Hadde ganske mye murringer den uka jeg tok testen, som var uke 3-4. Så ble det helt borte, så i dag ganske vondt. Men leste på babyverden at de fleste organene er ferdigdannet ca nå, og at nå begynner de heller å vokse. Jeg er 9+3 tror jeg. En venninne mista sannsynlig en tvilling, og da hadde hun kraftige magesmerter i tak, helt fin innimellom, og så kraftig blødning. Det er jo logisk at en sa er litt "rie"aktig, med takvis utstøtning, mens voksesmertene er mer konstante, bakgrunnsstøy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå