Gå til innhold

noen som gleder seg til EM da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heja sverige!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Min søster vant tur med jobben i går. Skal se kvartfinalen:)

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Syns fotball er fryktelig kjedelig!

Skrevet

Oh yes!!!

 

*hamstrer øl*

;-)

Skrevet

både og..hehehe..men ska bli litt gøy da..vet av en som gleder seg isåfall og det er min kjære samboer..EM starter på bursdagen hans og det er vist det beste bursdagsgaven! hehehe

Skrevet

Å, jada:) Blir vel å se på noen kamper tenker jeg... Finner alltid noen å heie på;)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Her skal vi ha EM-party til veis ende :D Skal se alle matcher, noterer alle resultater og stort sett fullt hus og stormende jubel!! Det eneste som er bedre en EM er VM ;)

Skrevet

JAAA, gleder meg som en unge=) Skal se alle kampene, HEIA TYRKIA !!!

Skrevet

Jeg GRUER meg. Gubben er fotballgal og jeg HATER fotball. Dette blir bråk om fjernkontrollen...

 

Skrevet

Gleder seg til EM?! Gleder meg omtrent like mye til EM som til rotfylling.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...