prekæs Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Min søster vant tur med jobben i går. Skal se kvartfinalen:)
Turid Laila Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Nei, egentlig ikke. Syns fotball er fryktelig kjedelig!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 både og..hehehe..men ska bli litt gøy da..vet av en som gleder seg isåfall og det er min kjære samboer..EM starter på bursdagen hans og det er vist det beste bursdagsgaven! hehehe
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Å, jada:) Blir vel å se på noen kamper tenker jeg... Finner alltid noen å heie på
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Her skal vi ha EM-party til veis ende Skal se alle matcher, noterer alle resultater og stort sett fullt hus og stormende jubel!! Det eneste som er bedre en EM er VM
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 JAAA, gleder meg som en unge=) Skal se alle kampene, HEIA TYRKIA !!!
Alvorlig Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Jeg GRUER meg. Gubben er fotballgal og jeg HATER fotball. Dette blir bråk om fjernkontrollen...
innMariSterk Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Gleder seg til EM?! Gleder meg omtrent like mye til EM som til rotfylling.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå