Gå til innhold

Bading og dere som ammer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6 uker gammel og jeg har hatt 1 brystbetennelse. Hadde 4 brystbetennelser med forrige mann så er ganske disponibel for å få det.Er da redd for å bade i sjøen jeg nå da for da blir jeg jo kald og det samme gjør brystene.

Er jo så varmt nå og vil gjerne bade,men vet ikke hva filk anbefaler. Tenkte å ringe helsestasjonen i morgen bare for å høre men kan jo høre her også.Tror dere jeg kan bade,bare jeg passer på å skifte med en gang jeg er ferdig så ikke jeg går rundt våt??

Lurer også på hva dere gjør når det gjelder bikini og ammeinnlegg,jeg lekker fortsatt litt så hvordan gjør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å bada i sjøen nei. Ikke verdt en brystbetennelse hvis du er utsatt for å få det. Men du velger selv om du vil ta sjansen.....

Bikini og ammeinnlegg: Jeg har kjøpt bikinier med sånn tynt innlegg i. Da kan jeg ha vanlige ammeinnlegg inni uten at det synes utenpå slik det vil gjøre i bikinier av bare tynt stoff :)

Skrevet

Har også hatt brystbetennelse noen ganger nå, og gutten er bare 4,5 mnd. Så er nok disponert for det jeg også. Her om dagen var vi ute og koste oss noen timer. Var varmt men del vind, og vips hadde jeg pådradd meg en ny. Er veldig glad i å bade, men nå tørr jeg ikke. Er sykt vondt med brystbetennelse, så synes ikke det er verdt det. Kanskje jeg drister meg til å vasse litt, evt ta en dukkert (og kle på umidelbart etterpå) om temperaturen i vannet bikker 20 grader

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...