Ellabella* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Kan noen hjelpe? Leter etter en plastpose med flaskene og div som hører til brystpumpa... . Hadde hjulpet om noen kunne se om de lå i et skap eller blandt andre poser, eller i en bod... Hva trengs av info? Fødselsnummeret mitt er: 280779 Kvinne Bor i hvit hus....
Aventis Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Har du en bod, med noen kasser i? Føler de ligger i en plastpose, rema eller noe slikt, oppi en kasse!=)
Ellabella* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det kan stemme... Tusen takk for svar :-)
Ellabella* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 hmmm....nå har jeg vært og lett, og kan fortsatt ikke finne de. Ser du hvilke farge det kan være på kassen? Papp eller plast, mørk, lys? Og om den står blandt andre like typer, i hyller eller på gulv??
Aventis Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Hei igjen! Hmm, en mørk papp etter det jeg ser, føler den står på gulvet... Er andre poser oppi samme kassen... Men hva annet klarer jeg ikke se.. Har dere garasje?
Ellabella* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 Nei, ingen garasje, men en stor bod med masse esker i hyller og annet rot. Men hos svigermor er det en garasje, og det han hende (og har hatt på følsen) av det kan ligge der altså.. Skal dit imorgen, så jeg får lete der også.... Tuuusen takk for svar :-) Dette hjalp meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå