aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 ..og alt sto veldig bra til med den lille:-) Er 15 fullgåtte uker i morgen! Hadde innvendig ul for å sjekke livmorhalsen ordentlig, fikk også sett at morkakens plassering var veldig bra. Så det beste av alt!! Et hjerte som slo:-) Fikk ikke vite kjønn i dag, men skal på ordinær ul 3. juli så da håper jeg vi får vite kjønn:-) Er min tredje ul til nå i svangerskapet pga MA som ble oppdaget i uke 19 i fjor.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Så koselig å høre at alt så fint ut UL er virkelig genialt. Min mor som var med på 3D UL nettopp var helt forundret over hvor flott det er. Ikke noe sånt på 70-tallet når hun fikk barn nei
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja, lurer på hvordan det hadde gått med meg hvis ikke det hadde blitt oppdaget på ul..virket ikke som kroppen hadde tenkt å rydde opp selv..fosteret hadde vært dødt i hvertfall 5 uker..men nå er det bare fryd og gammen, innbiller meg at det ville vist noe til nå på ul hvis noe var veldig galt med den lille..sist var jeg ikke på noe ul før uke 19, men hørte hjertelyd i uke 14. Det var sikkert fantastisk med 3D:-) Jeg kunne godt tenkt meg å ta min mor med på det også siden hun aldri har opplevd det:-)
har4barn Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Så bra!!! Det er så deilig når alt ser bra ut!! Dette fortjener du! Kos deg!! Klem....
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Ja, denne gangen SKAL det gå bra med oss begge to:-) Klem
Cillepille Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Har vært hos jordmor i dag og hun hadde jammen ul apparat, så vi måtte ta en rask titt. Det er 3dje ul nå pga ma i januar. Er så lykkelig når jeg nettopp har vært der men så går det et par uker også får jeg for meg litt rare tanker. Jeg gleder meg til å kjenne at det er liv jevnlig kanskje jeg slapper litt mere av. Masse masse lykke til dere!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Slik er det med meg også! Er i lykkerus i 1-2 uker så kommer frykten snikende igjen. Det er nok vanlig for oss som har hatt ma, følelsen av mangel på kontroll over hva som skjer inni der blir så stor. Dette blir nok mye bedre når vi begynner å kjenne jevnlig liv, ja:-) Masse lykke til til deg også!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå