Gå til innhold

Skikkelig dumt spørsmål om bursdagsfeiring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fyller utrolig nok ett år om ikke mange dagene, herregud så fort tiden har gått!

Spørsmålet er da : Hvilket klokkeslett passer å invitere gjester? Skal invitere voksne og barn om hverandre. Jeg tenkte kl 17-18 jeg da, datteren min legger seg jo så sent og hvis jeg inviterer de tidligere vil jo de fleste bare så vidt kunne rekke hjem etter jobb (er på en hverdag).

Utrolig hva en kan lure på ikke sant:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det større barn dere skal ha? Da snuppa mi var 1-3 har hun stort sett langt seg innen 7 og da hadde et selskap som begynte feks klokka 18 (eller mente du at "selskapet" er fra 17-18?) vært litt sent for oss, spes om det skulle være middag involvert. Er det derimot en "kjapp tur innom" for å si gratulerer og evt få litt kake, er det helt greit :o)

Skrevet

Hmm, det er litt blandet drops egentlig. Et par småinger på nesten to år, 1 seksåring, 2 syvåringer og 1 tiåring.

Tenkte egentlig bare en kjapp tur innom for kake jeg da:)

Jeg ber de til 1630, så kan de komme når de vil etter det. Er det mulig å lure på så mye dumt egentlig?

Skrevet

Vi pleier å ha slike barneselskaper på søndager fra kl 1600 til 1800, eller til folk går... Det gjør de som regel i 1800tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...