3xmamma Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Mange av tastene her blir jo helt feil, kan ikke skrive ; og [, aner ikke om derre f[r frem bokstavene rett n[r jeg skriver de her, noen av bokstavene kommer ogs[ veldig tett sammen, feks ve , og noen av bokstavene ser ut som det er mellomrom mellom de, men jeg skreiv det ikke s[nn.. HJELP
Leirha Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ååå, jeg har vært borti det der noen ganger. Du har kommet borti en tast som gjør tastaturet om til "engelsk"tastatur, men dessverre husker jeg ikke hvordan du får det tilbake
3xmamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Hehe ja jeg skjønte det tilslutt, har fått ordnet det nå, men aner ikke hva jeg trykket på for å fikse det bare håper jeg ikke gjør det igjenn da:p
*ale* Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Nede til høyre på den linja nederst på skjermen ser du NO ved siden av hurtigikonene... Det indikerer språket... Står det ENG har du bytta, bare å klikke der og bytte tilbake.. Så vet du det til neste gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå