6Ymamma Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 De har i dag tatt spinalprøve...de hvite blodcellene er for høye. Så nå har de fastslått at det enten er flåttbitt eller ms. Skal på mr i morgen, får svar i slutten av neste uke. Så da er det bare å krysse fingrene å håpe det er flått!!! =(
lionkittens Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 :O/ klapp på hodet og tröste klem. I fare for å bagatellisere ....... flåtbitt eller ms - tenk på andre ting det kunne väre Bra de finner ut av det å du kan få riktig behandling for diagnose !
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg krysser fingrene for deg vennen det vet du!!! Kjempe klem fra
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Er det borrelia er det vel 14 dager (tror jeg) med antibotika-kur, hvertfall den iv. Tabletter vet jeg ikke hvor lenge du må bruke. Er det MS finnes det mange behandlingsmetoder som stagnerer den sykdommen også. Mange i jobb, med mann og barn som har MS:D
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 I inntil 14 dager... Ønsker deg lykke til med svaret!
Expat Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Dette er jo egentlig kjempenyheter, det er jo mye mer sannsynlig at det er flåttbitt, og da er det en laaaaaang antibiotikakur og vipsvips er du bra...
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx er vel bedre med flåttbitt enn ms.... håper på det beste her:)
6Ymamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Huff...er nervøs...men for første gang i mitt liv ønsker jeg at jeg har blitt bitt av flått...det hadde vært flott!!
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Om du bor i et flåttområde så er jo sjansene større for flåttbitt enn ms hvertfall Og er det ms så er det mange som lever nesten som normalt med det når de får medisiner.. Krysser fingrene for deg jeg, og håper på at det hele ender med anibiotikakur og at du blir helt frisk Masse masse lykke til! Dette går nok heeelt fint.
snirkeline Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Ønsker deg lykke til,og krysser fingre for et flåttbitt:-) (Er jo veldig sannsynlig at du har fått et flåttbitt på denne tiden av året:-))
6Ymamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. juni 2008 Store sjanser for at det er flott. Har 2 hunder,å er i skog og mark veldig ofte=) Takk skal dere ha alle sammen! KJEMPE KLEM!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå