Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*litt auua*... Har hatt mensmurringer og tidvis tak i magen i et par dager, men nå begynner murringene å bli ganske vonde. Og i tillegg kommer det (sorry detlajer) tykk utflod med blodspor i...! Iiik..! Hehe.. Kanskje det blir fødsel i løpet av helgen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som det er starten på noe dette ja :)

lykke til!!

Skrevet

Riene kom helt regelmessig fra start ved forrige fødsel, så starten (hvis det er det da) er helt annerledes denne gangen! Rart og gå å kjenne på, og at kroppen sannsynligvis driver og gjør seg klar.

Skrevet

Lykke til! Låter jo absolutt som det er noe på gang :) hold oss oppdatert om du orker!!!

Skrevet

Jaja, jeg orker. Bare blåbær foreløpig...derfor er jeg litt forsiktig med å anta om noe virkelig er på gang.....tør liksom ikke helt tro det enda ;o)

Skrevet

Så morro :-D

Kan jo være disse tegningsblødningene og dette slim greiene du sier som kommer kan jo være deler av slimproppen..

Så jeg tror du har ny baby hos deg i løpet av en dag eller to :-D

Skrevet

Skadar jo ikke å stimmulere brystene litt da ;) Hvis det er starten så bør riene ta seg opp litt da :)

Skrevet

Hvis du søker i "google søk" feltet oppe til venstre, på bryststimulering så kommer det opp diverse "oppskrifter" Lykke til!!! hehehe spennendes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...