Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 vi har en sønn på 3 år og en datter på 6 måneder, har brukt cerazette mini piller etter fødselen,men har gått tom... hadde eggløsning den 3juni,og mannnen min kom hjem fra nordsjøen den 4juni og vi hadde seg på kvelden den 4juni...reiste i dag å kjøpte angrepillen,men jeg er livredd for at jeg kan være gravid fordi om=( er det mulig eller er det sjangs for at jeg ikke er gravid?? han sa til meg at viss jeg ble gravid nå så måtte jeg ta abort grunnet økonomi og at vi må ha tid til å følge opp alle barna vi setter til verden... han kom ikke på at jeg ikke hadde mer piller igjen før det var for sent=(
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 si til han at 3 unger går sikkert fint det på en nordsjø lønn :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 hehe...ja,det gjør nok det...men er redd for at jeg skal være gravid siden han sier at jeg må ta abort, jeg håper bare så inderlig at den angrepillen virker!!=)hehe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 men er det sjangs for at jeg kan være gravid igjen??
Miss Misantrop Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Sjansen for graviditet virker mikroskopisk på meg. Personlig ville jeg ikke hatt sex i det hele tatt med en mann som sier abort er den eneste utvei hvis graviditet. Jeg vil nemlig ikke ta abort og ingen prevensjon er helt sikker. Les bare på beholde barnet debatten. Mange der har blitt gravide på forskjellig type prevensjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå