Gå til innhold

Auua!..Er dette den spede begynnelsen??..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin på søndag. Har gått med mensmurringer, og tidvis tak i magen, i et par dager. Murringene begynner å bli skikkelig vonde, og nå kommer det (sorry detaljer *kremt*) tykk utflod med litt blodspor i...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende =)

Lykke til =)

Skrevet

Høres ut som det kan være starten på noe ja;-)

Lykke til:-)

Skrevet

oohoij...det høres jo ut som det skjer noe.. ;)

misunner deg litt..jeg også vil... ;D

Skrevet

oj,så spennende=)

Blir vel kanskje snart da ja=)

Lykke til!!!

Skrevet

Lykke til :-)

Snart har du lille på magen i stedet for i magen

Skrevet

ALt etter hvor kjapt det går så vil jeg tro du føder i natt/ eller i løpet av morgenen/ formiddagen ;-)

Lykke til i hvertfall.

Skrevet

Ja, da er du i gang snart.. åååå, så spennende! Skriv og si ifra hvordan det går da;)

Skrevet

Kanskje det kan utarte i løpet av helgen i det minste?! Må si jeg blir litt spent selv her jeg. Det sitter litt i korsryggen også, når det "murrer".

Skrevet

Heier deg frem i fødsel. Masse lykke til,,,,, heldiggris. Må vente leeeeeeeeenge til jeg,hehe. Håper du får en fin fin fødsel:)

Skrevet

Missunlig:(

Lykke til:) Håper det går kjapt og smerteløst ( så langt det er mulig i en fødsel:)

Skrevet

Neiiii! Hehehe..jeg blir litt engstelig når dere blir så entusiastiske!!.. Da regner jeg liksom med at det virker mot meg *overtroisk? neeeiida..* ;o) Håper dere har rett, men må liksom jevne ut med å fortelle meg selv at det kanskje ikke begynner nå allikevel...selvom jeg håperhåperhåper at det kommer til å fortsette dette her :o)

Aaahh...at det skal være så spennende da!

Skrevet

Oi,oi, oi, akkurat sånn var slimproppen min, litt tykk, seig, blodblandet utflod.... Hadde ikke spesielt vonde rier da den gikk jeg heller, vil heller kalle det kraftige kynnere, men siden jeg var på sykehuset ble jeg jo sjekket og det var da allerede 3 cm åpning uten en eneste ordentlig rie. Noen timer etter var det 5 cm og fødestue neste ;-)

Nå er det snart din tur, masse lykke til!

Skrevet

Men det kommer liksom ikke noen store kladder eller "propp"..? Kan det være det allikevel? Det er bare mye, tykk utflod liksom... Igjen sorry for detaljene.

Skrevet

Åh skulle ønske det var meg:) Har nøyaktig 8 uker igjen i morra:)

Lykke til da:)

Skrevet

sånn var det når slimproppen min gikk...den gikk om morgenen og om kvelden begynte riene:) Masse lykke til..jeg er kjempe misunnelig

Skrevet

Neida, i følge gynekologen på føden trenger du slettes ikke oppdage noen "propp", det er dette tykke slimet som har beskyttet inngangen til livmora, og nå når mormunnen modnes og åpnes slipper det taket og kommer ut.. Da jeg ble undersøkt kalte legen den tykke utfloden for slimproppen.

Skrevet

Oki, da satser jeg på at det er modnings"rier" (føles veldig rart å kalle det det, hehe, fødsel har liksom vært så langt unna!) og murringer som gjør ting klart her :o)

Skrevet

heia heia heia :D :D :D *stå med "pom poms* go wolla go wolla! ;)

dette går seg til skal du se :) ååh.. det er så herligt.. vettu hva, jeg lengter etter å føde igjen :P og det er 2 mnd siden jeg fødte! HEHE :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...