Gå til innhold

Er dette forsvarlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det forsvarlig å kjøre to timer i bil for så å dra på shopping nå i sommervarmen???

hva med aircondition i bilen, bruker dere det når dere har med små barn?

gutten min er 3 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo litt langt å kjøre med en så liten baby da. må jo ha noen stoppe pauser da ja. jeg bruker aircondition i bilen. jenta mi er 19 mnd da. men bruker klima anlegget slik at det blir en stabil temp i bilen. skrur ikke på vifta på 16 grader med full sving, men lar det stå på auto, for da ordner annlegget slik at det blir 16 grader i bilen i stedet for at lufta som kommer ut er 16 grader om du skjønner. ??

Skrevet

vær forsiktig med for kald luft, så ikke småen blir forkjøla!!

er jo ganske lang tid i bil i varmen, men om du passer på så han ikke sitter rett i sola, har god temp i bilen, og tar et par pauser, så går det nok bra =)

Skrevet

16 grader er vel en tanke for kaldt i denne sommervarmen...

Skrevet

tror jeg forresten ville satset på litt mer enn 16grader, f.x. 18, så blir ikke overgangen mellom inne /ute så stor. mange blir forkjølet på den måten også! :)

Skrevet

har ikke blitt forkjølet enda=) er ikke så kaldt når det er ca 23 grader i lufta ute. det er værre når en bruker det på den måten inne foreksempel i syden, å kommer ut i luften som er så tung. da blir det værre for lungene å venne seg til den tunge luften kontra den litt kjøligere inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...