Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 er det forsvarlig å kjøre to timer i bil for så å dra på shopping nå i sommervarmen??? hva med aircondition i bilen, bruker dere det når dere har med små barn? gutten min er 3 mnd...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 det er jo litt langt å kjøre med en så liten baby da. må jo ha noen stoppe pauser da ja. jeg bruker aircondition i bilen. jenta mi er 19 mnd da. men bruker klima anlegget slik at det blir en stabil temp i bilen. skrur ikke på vifta på 16 grader med full sving, men lar det stå på auto, for da ordner annlegget slik at det blir 16 grader i bilen i stedet for at lufta som kommer ut er 16 grader om du skjønner. ??
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 vær forsiktig med for kald luft, så ikke småen blir forkjøla!! er jo ganske lang tid i bil i varmen, men om du passer på så han ikke sitter rett i sola, har god temp i bilen, og tar et par pauser, så går det nok bra =)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 16 grader er vel en tanke for kaldt i denne sommervarmen...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 tror jeg forresten ville satset på litt mer enn 16grader, f.x. 18, så blir ikke overgangen mellom inne /ute så stor. mange blir forkjølet på den måten også!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 har ikke blitt forkjølet enda=) er ikke så kaldt når det er ca 23 grader i lufta ute. det er værre når en bruker det på den måten inne foreksempel i syden, å kommer ut i luften som er så tung. da blir det værre for lungene å venne seg til den tunge luften kontra den litt kjøligere inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå