Gå til innhold

Hvor kjøper dere Mr. Freeze pimp (is)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er desperat etter den gule, men lett Bergen rundt uten hell, hvilke kjeder selger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh vil også ha mr. freeze :S :S jeg bor i tønsberg da :/

Skrevet

De som er ufryste og som man slenger i frysen sjøl?

Her selges de iallefall på alle Rema butikkene :)

Skrevet

jeg vil ha!! hehe, hmm... like greit å bare slenge de i frysa selv da...! er jo ikke no stress.. hmm... hvordan hylle ligger de i på rema butikkene? siden de ikke ligger i frysa?

Skrevet

i hamar så selger de hvert fall på mix og scene 1, sånne store og gode :) jeg har hamstra, så frysern er full :P

Skrevet

Der de selger diplom is har de ikke mr. freeze. Med de butikkene som har Henning Olsen is kan ha mr. freeze. Jeg bor i Sarpsborg og på en liten butikk på Tinlund har de en egen fryser med store mr freeze og de koster 6 kroner stykk. Spiste en i stad faktisk. Ler

Han som driver butikken fortalte meg det at nå dette året så hadde Henning Olsen is kjøpt en kontrakt med mr. freeze og da er det bare kiosker og små butikker som har Henning Olsen is som selger de. Men har kiosken Diplom is, så har den ikke mr. freeze, dette pga denne kontrakten. Veldig innviklet dette her. Men han prøvde å forklare meg dette innviklete greiene, ikke lett å følge med på samtalen.

Grunnen til at jeg pratet med denne selgeren om dette her, er at jeg elsker mr. freeze, men det er så vanskelig å få tak i. Men når jeg var liten, så var det lettere å få tak i mr. freeze.

Så du får nesten lete litt i alle kriker og kroker i Bergen.

Tvi tvi og lykketil i letingen etter den gule!!!

Skrevet

Jeg fant Mr.Freeze på Spar her i Ålesund ihvertfall. :)

Sånne små som, man fryser selv..

Skrevet

De står på hylla over fryseboksene :)

synes det er rart hvis ikke de selger de i en såpass stor by som Bergen,men..

Du får jo heller bare si ifra om ikke du finner de, så kan vi sikkert få ordnet til noe ;)

Skrevet

Oh, får kjøre en tur til tindlund og hamstre is jeg da. :) Her i Fredrikstad vet jeg bare om bensnstasjonen ved gamlebyen som har dem, men de var tom for noen dager siden. Bare etpar klissete slunkne is igjen. :( Hvis noen andre vet om butikker i fredrikstad som har dem så si fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...