hamsterpia Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Det spurte stesønnen min på 8 år etter på tirsdag. Og jeg som har vært så stolt over fasongen min etter at jeg fødte for snart 10 mndr siden!!
Willy Wonka Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja...jeg fikk spørsmål fra en elev på 7 år: "Har du baby i magen din?" ........og det var FØR jeg ble gravid;o)
nungo Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Ha, ha ... Ja, ejg fikk også høre den andre dagen. En av de voksne i barnehagen til eldstemann så liksom på meg og dro i jakken over magen sa "du er vel ikke..." (hun mente altså om det var en til på vei). Det skal sies at lillepiken kun er 4 1/2 måned så synes den var litt drøy, jeg.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 enig i at den var litt drøy, magen er jo ikke borte etter forrige jo!! h*n tenkte seg sikkert ikke om da...
nungo Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg tok det med et smil da :-) Men hun har tre unger selv, så hun burde da vite!
Yo&La+spire Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Mormor spurte om det samme da eg var der sist..."Er du gravid igjen?" (rett på sak...) Eg går ikke i den kjolen lenger for å si det sånn....
Krokka og prinsessa Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Hehe, ja det er kjipt. Magen blir jo gjerne værende en stund ja. Men helt ærlig: Jeg har mange ganger lurt på om bekjente har vært gravide, da det har sett ut som de plutselig har fått mage. Sier aldri noe før jeg er sikker. I de fleste tilfeller har faktisk bare disse lagt på seg. Og dette er damer som IKKE har fått noen barn..... Så det er ikke så lett å vite! Men folk burde vite at man ikke blir kvitt magen få måneder etter fødsel da!
hamsterpia Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Jeg var "utsatt" for det motsatte (hvis det går an å si det på den måten?!?!) da jeg gikk gravid også jeg da. Var vel 6-7 mndr på vei, og hadde jo skikkelig kulemage, ikke bare en sånn "bilring" som noen gravide har. Så kom en mor i barnehagen der jeg jobber bort til meg og sier: "du, nå må jeg bare spørre..er du gravid?" Jeg begynte nesten å le, for den magen kunne jo ikke misforstås da! Men da forklarte hun at hun hadde spurt noen om det før og, og de hadde ikke vært gravide, så heretter ventet hun i det lengste med å spørre.
mamman til to gutter Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Jeg holdt på å spørre en om det samme i dag, men gjorde det heldigvis ikke, viste seg at hun hadde baby på noen mnd... Men hun så virkelig ut som hun hadde en søt, liten ca4-5mnd på vei mage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå