msa1 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har termin i dag og har holdt på siden tirsdag med mensliknende smerter i ryggen og litt nederst i magen. I natt og i dag har smertene vært så sterke at jeg må puste og pese for å holde ut. Har prøvd å ta tiden men det kan gå alt fra 5 min til 30 min imllom disse smertene, og de varer alt fra 20 sek til60 sek. Føden mente at jeg bare modnes og at når veene starter vil de komme mer regelmessig. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut sånn i flere dager/netter, blir skikkelig sliten av det og lurer virkelig på hvordan ordemtlige veer er hvis dette bare er modning...... Noen som har vært borti det samme?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 jeg gikk 2 døgn slik,skikkelig slitsomt,null søvn null mat, men jeg fikk tilbud om å komme å sove på sykehuset . jeg gjorde det ikke første natten,men dro natt nr.2 i 2 tiden. da var fødselen i gang,hehe ble ikke noe soving den natten heller. Jeg dro på sykehuset når jeg hadde vondt konstant,å på vei til sykehuset kom de med 2 min mellomrom.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har hatt det nesten sånn før begge mine fødsler. Det kan ta lang tid før riene blir regelmessige, og det eneste rådet er å hvile så mye som mulig, og å prøve å sove og spise selv om det er vanskelig. Du kan helt sikkert på komme til føden, der vil du også kunne få noe å slappe av/sove på for å hente deg inn litt. Masse lykke til med fødselen, snart er belønningen her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå