Gå til innhold

ok, hva ville dere gjort.. ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn på 2 og 5 år, ønsker et tredje barn i "samme kull", altså om ikke altfor lenge. MEN har en jobb jeg hater og ønsker å bytte jobb. Dårlig marked for mitt fag så det kan ta lang tid før jobb situasjonen er stabilt i boks. Er det dumt å kjøre på med et tredje barn nå mens jeg er i jobben som jeg egentlig ikke vil ha?.. Burde jeg sørge for at jobb og den biten er i orden eller er det "lurt" å tenke med hjertet her og få et barn til fordi "jeg vil"... Er så i tvil. Da jeg fikk nummer to hadde jeg et genialt vikariat som ble fast mens jeg var hjemme med ham, og dermed mistet jeg sjansen på den jobben. Det vil jeg ikke skal skje igjen.. Hm er i tvil:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig ville jeg fått nr 3 så fort som mulig, selv om ikke alt lå tilrette jobbmessig. Hvis du får drømmejobben, er det jo "dumt" å gå ut i permisjon etter kort tid mener jeg. Så få ferdig barna først og let etter drømmejobben etterpå.

 

Vi venter nr 3 nå, og de to første er 4 og 2 år. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...